counter easy 
hit Shenny Books PDF for Free: Download Mes huiles essentielles PDF Free

Friday, December 21, 2018

Download Mes huiles essentielles PDF Free

Mes huiles essentielles PDF
By:Laurence Bec
Published on 2013-11-21T00:00:00+01:00 by Fleurus


Issues des plantes, les huiles essentielles possèdent de nombreuses vertus. Apprenez à manier leurs bienfaits et composez votre petite pharmacie d’aromathérapie. Grâce à des fiches claires, découvrez 30 huiles essentielles majeures à avoir chez soi, et près de 150 remèdes faciles à réaliser et efficaces contre les maux courants. De l’armoire de toilette au tiroir de la cuisine, gardez toujours à portée de main ce mémento pratique et malin ! Aromatologue, Laurence Bec dirige l’Institut Français d’Aromathérapie (IFA).

This Book was ranked at 6 by Google Books for keyword Aromathérapie.

Book ID of Mes huiles essentielles's Books is 45MiAgAAQBAJ, Book which was written byLaurence Bechave ETAG "s8jOYjtu7/Q"

Book which was published by Fleurus since 2013-11-21T00:00:00+01:00 have ISBNs, ISBN 13 Code is 9782317004391 and ISBN 10 Code is 2317004397

Reading Mode in Text Status is true and Reading Mode in Image Status is true

Book which have "96 Pages" is Printed at BOOK under CategoryHealth and Fitness

Book was written in fr

eBook Version Availability Status at PDF is trueand in ePub is true

Book Preview


Download Mes huiles essentielles PDF Free

Download Mes huiles essentielles Books Free

Download Mes huiles essentielles Free

Download Mes huiles essentielles PDF

Download Mes huiles essentielles Books

No comments:

Post a Comment